Wat is OptionAlert?

Harm van Wijk is al jarenlang een zeer succesvol beleggingscoach en onder andere eigenaar van www.beleggen.com: Kijk maar eens op Google en ook deze link:http://beleggen.com/profile/harm/

Harm van Wijk geeft zijn beleggers al jarenlang service om optimaal rendement te behalen uit hun beleggingsportefeuilles. En niet onverdienstelijk😉
Harm heeft nu iets unieks bedacht en uitgewerkt. Het is een compleet nieuw concept. Ik vind dit erg interessant, daarom wil ik het graag alleen met een paar mensen delen. 

Option Alert en Affliate Matrix
Tot zover de inleiding. Waar gaat het om:
De dienst van Harm heet OptionAlert. Deelnemers die al jaren lid zijn van deze dienst krijgen per e-mail en sms-service hints en tips die ze dienen te volgen voor optimaal beleggingsresultaat. Harm van Wijk heeft een bewezen track record zoals je kunt zien op zijn website. Hij biedt zijn services al jaren aan en hij heeft door de jaren heen een databestand opgebouwd van 13.000 klanten!

Ook Harm weet dat mond tot mond reclame de beste reclame is die een bedrijf zich maar wensen kan. Harm wil dat belonen. Als dank naar zijn leden van het maandelijkse abonnement is Harm van Wijk in de tweede helft van december OptionAlert gestart in nieuwe affiliatie opzet. Deze is wat anders dan je bij reguliere affiliaties kent. In deze opzet krijgt je een fee via een vaste 4 x 4 x 4- affiliate matrixstructuur. Iedereen die vanaf half december lid wordt, wordt bij inschrijving automatisch in de 4 x 4 x 4- matrix geplaatst. 

De bestaande leden zijn gewend maandelijks € 49,- (incl. BTW) te betalen voor de beleggingsservice en zijn ook zeer tevreden maar krijgen daar nu niets extra’s voor terug. Via de nieuwe OptionAlert Affiliate Matrix krijgen de leden voor elk lid in de matrix € 7,00 per maand terug, dus ze betalen voor het abonnement € 49,00 per maand en bij 7 leden (7 x € 7,00 = € 49,00) hebben ze hun maandelijks abonnementsgeld al terug verdiend! Denk je dat ze dat interessant vinden? Ik denk het zeker, en het mooie is dat het niet bij zeven stopt, de matrix loopt door, waardoor dus alle deelnemers ook veel meer gaan terug krijgen dan ze investeren. En iedere deelnemer krijgt dat iedere maand.
Image

Team
Naast de service die gebracht wordt door Harm van wijk ben ik sinds 17-12-2013 betrokken bij een club mensen die met elkaar een team aan het bouwen zijn. Ik doe dat samen met Anneke Mok die ik heb leren kennen via Facebook en Empower Network.

Ik heb voor ik zelf in stapte meer info gevonden over wat ze noemen de Forced Matrix. Ik kan je dan ook vertellen dat het in deze aanpak niet om een Piramidespel gaat.

Image
Ik heb besloten in te stappen in deze vorm van affiliatie marketing omdat je tot een aantal lagen diep een affiliate fee of commissie krijgt. Waarom ik ben ingestapt is omdat iedereen gelijke kansen krijgt. In deze zogenaamde Forced Matrix is een plafond aan dit verdienmodel gekoppeld van € 10.000,- per maand. De deelnemers bovenin de matrix verdienen dus NIET MEER dan anderen lager in de matrix!

Zodra jij je plafond van € 10.000,- per maand (passief) bereikt hebt ontvang je niets extra’s meer, maar wordt de matrix wel verder gevuld. Dus ook de mensen die over een jaar deze service afnemen hebben dezelfde mogelijkheid. Dat is wel zo eerlijk en zorgt ervoor dat niet alleen de bedenker geld verdient maar alle deelnemers in de matrix. Je kunt dan een 2e account aanmaken om verder te bouwen. Mocht je nog niet genoeg verdienen.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een fijne manier om een basis inkomen te genereren. Een paar extra honderden euro per maand vind ik al de moeite waard.

Net gestart !
OptionAlert
met deze matrix constructie is pas half december gelanceerd. Wat ik van Anneke Mok weet is dat de huidige 13.000 leden nog niet in de matrix zitten. Zij worden binnenkort gemaild om te switchen naar deze mogelijkheid. Ik zelf heb ruimte voor vier mensen die ik een plek gun en jij bent daar een van. Anneke Mok zitten als een van de eersten in de matrix en van hen begreep ik dus dat de 13.000 leden verdeeld worden over de matrix en dus ook bij mij en de mensen die bij mij mee gaan doen.

Ik weet dat jij ook altijd op zoek bent naar nieuwe dingen. Dat ook jij behoefte hebt aan een vast basisinkomen. Ik zelf heb besloten de komende 2-3 maanden € 49 (incl. BTW) te betalen en loop dus slechts een risico van € 150. Op deze manier kan ik kijken hoe e.a zich in deze club gaat ontwikkelen.

Als je net als ik nu in deze begin-fase meedoet dan wordt de matrix vanzelf gevuld als gevolg van de plaatsingen uit de 13.000 klanten.
Dat betekent dat je dus nu de mogelijkheid hebt om ergens mee te beginnen in de wetenschap dat het straks veel meer oplevert dan het je kost. 

Is dat iets wat je aantrekt? 
Meer info en aanmelden kan via mijn link http://optionalert.nl/?naam=janssens&invite=d3sd1849hiqx 
Daar staan ook een aantal video’s met meer uitleg.

Ik ben nieuwsgierig wat je hiervan vindt. En ongetwijfeld heb je net als ik veel vragen. Ik heb zelf al veel aan Anneke Mok en de andere teamleden gehad. Want elke vraag wordt snel beantwoord.

Let me know en ik kom daar dan snel op terug!

4 thoughts on “Wat is OptionAlert?

  1. Het wordt allemaal wel héél mooi voorgesteld. Vraag me wel af hoeveel mensen effectief 10000€ verdienen elke maand? Tenslotte zijn ze nog geen maand bezig. Denk dat voorzichtigheid hier zeker op zijn plaats is…
    Met vriendelijke groeten

    • Het is een nieuw concept die nog in de kinderschoenen staat. De €10.000,- per maand die gaat zeker komen. De matrix waar ik het over heb in mijn blog wordt nu nog steeds ingevuld. Harm van Wijk de oprichter en bedenker van dit concept is een zeer bekend fenomeen in de beleggingswereld. Ik heb vertrouwen in zijn systeem en het team waar ik nu in zit. Het team waar ik mee samen werk zijn zeer ervaren in netwerken en in de mensen coachen. Alles waarin je investeerd is voorzichtigheid op zijn plaats. Elk MLM bedrijf die je start of waar je in wilt stappen is zekere vooronderzoek noodzakelijk. Ik heb dat gedaan bij OptionAlert alhoewel dit bedrijf net gestart is. Hoe kan het dan zijn dat er nu al 13.000 leden zijn in zo’n korte tijd. De eerste commissies zijn ook al uitbetaald. Dus waarom zou ik er geen vertrouwen in hebben? Het gaat om risico’s durven nemen. En je hebt de mogelijkheid om te stoppen wanneer je wilt.

  2. Hi there Your main web page loads up honestly slow in my situation, I not really know who’s problem is that on the
    other hand facebook starts up pretty immediate.
    Anyways, Let me say thanks for including amazing content.
    Everybody who discovered this site must have noticed this informative article seriously
    useful. I have to point out that you have done brilliant job with this
    and additionally expect to find much more great stuff from you.
    After taking a look at your article, I have bookmarked the website.

  3. Hi I’m not sure if it is me or possibly your web site
    but it’s launching extremely slow to me, it took me like a minute or so to
    successfully load up on the other hand facebook does work perfectly .

    Well, Thanks for posting such type of beautiful
    blog post. In my opinion it has been incredibly beneficial to visitor who
    actually click here. This is definitely brilliant everything that you
    have implemented and wish to see more great articles
    from your website. After checking out your post, I have book-marked your
    web site.

Leave a Reply

